WARSZTAT: Skuteczna komunikacja

O skutecznej komunikacji napisano już wiele artykułów, wygłoszono moc wykładów. Jak  komunikować się z osobami uważanymi za zamknięte i trudne? Tzw. pokolenie Y czy  Z obrosły już w nie lada mity i stanowią spore wyzwanie dla współczesnych rodziców jak i  pracodawców. Jak się komunikować, jak motywować i co zrobić, by praca i atmosfera w firmie były jeszcze lepsze? Jak  poprawić relacje z bliskimi ?

ZAGADNIENIA:

Jak rozmawiać, żeby się porozumieć?

Co blokuje kontakt, a co go wspiera?

Rola empatii w komunikacji,

Rola współczucia w komunikacji,

Komunikowanie się z samym sobą,

Konstruktywne wyrażanie swoich uczuć.

Warsztat inspirowany metodą Porozumienia bez Przemocy.

 

WARSZTAT POMOŻE CI:

- odważnie i szczerze wyrażać siebie i swoje oczekiwania

- zrozumieć perspektywę mówcy

- jasno mówić o swoich prośbach, zamiast stawiać żądania

- nawiązać porozumienie na bazie potrzeb

- wypracować strategie działania, która zaspokoi potrzeby obu stron

- w pełni wyrażać złość, zamiast pozwolić, żeby niszczyła nas od wewnątrz.

 

DLA KOGO?

Warsztat jest odpowiedni dla osób, które chcą posiąść wiedzę z zakresu skutecznej komunikacji i poznać nowe techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami -własnymi innych ludzi. Po zastosowaniu wiedzy z warsztatu jakość pracy oraz współpracy, ale też relacje z bliskimi osobami ulegną zauważalnej poprawie. Szkolenie zmienia sposób myślenia i podejścia do sytuacji kryzysowych oraz radzenia sobie z wyzwaniami.

WARSZTAT ZAWIERA:

Indywidualne podejście

Autorski program, oparty na dużym doświadczeniu prowadzącej.

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Poczęstunek.

7 dni konsultacji po warsztacie.

 

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą polepszyć jakość swojego życia oraz relacji poprzez rozwój umiejętności komunikacji oraz wszystkich zainteresowanych poznaniem metody Porozumienia Bez Przemocy.

MIEJSCE WARSZTATÓW: al. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)

DATA: środa, 31 stycznia 2018, godz. 17:30 – 20:00

CENA: 290 zł/osoba – KUP BILET TERAZ

ZAPISY:  Płatność online – kliknij TUTAJ.

Możesz też napisać do nas na kontakt [at] fontes.com.pl podając imię, nazwisko i nazwy warsztatów, w których chcesz wziąć udział.

PROWADZĄCA:

Łarysa Wujcik, psycholog, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.