
JAK ZBUDOWAĆ SILNE POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI
DATA: 02.04.2019.
GODZINA: 17:00 - 19:30
CENA: 240 ZŁ (kup teraz klikając TUTAJ)
O poczuciu własnej wartości dużo już napisano i powiedziano, często podając sprzeczne informacje. Niestety, w naszej kulturze niskie poczucie wartości jest plagą. Często mylone jest też z poczuciem własnej skuteczności, skromnością, uległością czy nawet konformizmem.
To jak z tym poczuciem własnej wartości...?
Zapraszamy na warsztat oparty na wynikach najnowszych badań psychologicznych i sprawdzonych metodach wykorzystywanych przez wiele osób.
Podczas warsztatu nauczysz się:
- Czym jest poczucie własnej wartości?
- Dlaczego poczucie własnej wartość i wiara w siebie to nie to samo?
- Co blokuje umacnianie budowy samooceny, a co je wspiera?
- Dlaczego chwalenie ma wpływ na niską samoocenę?
- Co kształtuje zdrową samoocenę?
- Dlaczego akceptacja siebie to początek każdej zmiany?
- Prawdziwej i skutecznej autoafirmacji.
Dlaczego warto?
- Poznasz nowe metody i techniki budujące silne poczucie własnej wartości.
- Po zastosowaniu wiedzy z warsztatu, zauważysz poprawę jakości funkcjonowania w codziennym życiu.
- Uzyskana wiedza pomoże w zbudowaniu trwałego wysokiego poczucia własnej wartości.
DLA KOGO:
Warsztat jest odpowiedni dla osób, które są zainteresowane zbudowaniem silnego poczucia własnej wartości, poznania czynników, które ją umacniają oraz tych, które je pomniejszają.
WARSZTAT ZAWIERA:
- Aktywną pracę w kameralnym gronie.
- Indywidualne podejście.
- Praktyczne ćwiczenia.
- Autorski program i materiały.
- Poczęstunek.
- Zaświadczenie ukończenia kursu.
- Konsultacja do 7 dni po warsztacie.
MIEJSCE WARSZTATÓW: al. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)
ZAPISY: Płatność online – kliknij TUTAJ.
Możesz też napisać do nas na kontakt@fontes.com.pl podając imię, nazwisko i nazwy warsztatów, w których chcesz wziąć udział.
PROWADZĄCA:
Łarysa Wujcik, psycholog, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.