WARSZTAT: JAK ROZWIJAĆ DZIECKO PRZEZ ZABAWĘ 28.05.2018

WARSZTAT: JAK ROZWIJAĆ DZIECKO PRZEZ ZABAWĘ

DATA: 28.05.2018, 17-19:30

CENA: 240 ZŁ (kup teraz klikając TUTAJ)

DLA KOGO:  Dla  rodziców i przyszłych rodziców, niań, opiekunów, nauczycieli, animatorów zabaw, a także osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności wychowawcze, oraz efektywnie wspierać dzieci w ich rozwoju.

  „Dziecko nie bawi się dlatego, że jest dzieckiem, ale bawi się dlatego, by stać się dorosłym - prof. Anna Brzezińska

 To że zabawa jest nieodłącznym elementem życia człowieka, prawdopodobnie wie każdy opiekun. A także to, że zabawa pomaga dzieciom rozwijać się intelektualnie, emocjonalnie i ruchowo, uczy funkcjonowania w społeczeństwie i relacji z innymi.

Tylko jakie konkretnie zabawy zaproponować dzieciom, by efektywnie wsparły je w rozwoju?

Podczas naszych warsztatów rodzice i opiekunowie dowiedzą się co warto jest wiedzieć o mózgu, poznają zasady wspomagania rozwoju, oraz nauczą ciekawych zabaw wspierających rozwój dziecka. Przy naszym wsparciu, sami opracują przykłady zabaw z zakresu stymulacji rozwoju dziecka za pomocą wybranych technik: metody dobrego startu Marty Bogdanowicz, metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, metody Marii Montessori oraz kinezjologii dla najmłodszych.

 ZAGADNIENIA:

  • Stereotypy dotyczące zabawy z dzieckiem.

  • Rozwój dziecka jako proces, który jest stymulowany przez 4 czynniki.

  • Teoria społecznego uczenia się.

  • Dziecko jest także swoim nauczycielem- aktywność własna.

  • Gry i zabawy stymulujące rozwój poznawczy i emocjonalny dzieci, adekwatne do poszczególnych etapów rozwojowych.

  • Proporcje między zabawą a odpoczynkiem.

  • Czas wolny dziecka. Kolejność, znaczenie rytuałów, układanie planu dnia- dlaczego to takie ważne. 

 ZAPISY: Płatność online – kliknij TUTAJ.

Możesz też napisać do nas na kontakt [at] fontes.com.pl podając imię, nazwisko i nazwy warsztatów, w których chcesz wziąć udział.

PROWADZĄCA: Łarysa Wujcik, psycholog, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.

 

Kategoria: