
DIALOG to interakcja. To mówienie tak, by być usłyszanym i słuchanie tak, by zrozumieć.
Celem warsztatu jest nabycie przez uczestników umiejętności skutecznej komunikacji.
Podczas warsztatu nauczysz się jak w sytuacjach dnia codziennego, poprzez obserwację siebie i innych, koncentrację na uczuciach, odkrycia swoich potrzeb i odpowiedniego artykułowania prośby, możemy zmienić sposób wyrażania siebie i słuchania innych.Dowiesz się, co przeszkadza w efektywnej komunikacji, często są to łatwe do wyeliminowania gesty lub słowa.
Poznasz NVC, nie tylko skuteczną metodę komunikacji, ale przede wszystkim sposób odbierania i postrzegania świata. Oparty na wzajemnym szacunku, poszanowaniu potrzeb własnych oraz innych osób.
Dowiesz się jak wspierać innych i jak stawiać granice.
ZAGADNIENIA:
- Jak się porozumieć?
- Komunikacja to…
- Cechy skutecznego dialogu
- Obszary przeszkadzające w komunikacji.
- Skutki wasnych oddziaływań na zachowania innych.
- Poznanie zasad komunikacji wg NVC (Porozumienie bez przemocy)
- Co mówić, a czego unikać w komunikacji?
Sytuacje trudne:
- Ćwiczenie elementów porozumienia bez przemocy (NVC).
- Jak wspierać innych w sytuacjach dla nich trudnych.
- Jak stawiać granice.
DLA KOGO?
Warsztat jest odpowiedni dla osób, które chcą posiąść wiedzę z zakresu skutecznej komunikacji i poznać nowe techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami - własnymi innych ludzi. Po zastosowaniu wiedzy z warsztatu jakość pracy oraz współpracy, ale też relacje z bliskimi osobami ulegną zauważalnej poprawie. Szkolenie zmienia sposób myślenia i podejścia do sytuacji kryzysowych oraz radzenia sobie z wyzwaniami.
WARSZTAT ZAWIERA:
- Indywidualne podejście
- Autorski program, oparty na dużym doświadczeniu prowadzącej.
- Certyfikat ukończenia szkolenia.
- Poczęstunek.
- 7 dni konsultacji po warsztacie.
Zapraszamy wszystkich, którzy chcą polepszyć jakość swojego życia oraz relacji poprzez rozwój umiejętności komunikacji oraz wszystkich zainteresowanych poznaniem metody Porozumienia Bez Przemocy.
MIEJSCE WARSZTATÓW: al. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)
DATA: środa, 15 maja 2019, godz. 17:00 – 19:30
CENA: 240 zł/osoba – KUP BILET TERAZ
ZAPISY: Płatność online – kliknij TUTAJ.
Możesz też napisać do nas na kontakt [at] fontes.com.pl podając imię, nazwisko i nazwę warsztatu, w którym chcesz wziąć udział.
PROWADZĄCA: Łarysa Wujcik, psycholog, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.