AKTYWNOŚĆ I ZDROWA DIETA. JAK SIĘ ZMOTYWOWAĆ 15.06.2016

Zagadnienia dotyczące zdrowia są zawsze aktualne. Nowa piramida żywieniowa zrewolucjonizowała sposób patrzenia na zdrowe. Okazuje się, że nie tylko prawidłowe odżywianie decyduje o naszej dobrej formie. Ważna jest również codzienna aktywność fizyczna! Jak ułożyć własny plan treningowy? Czy warto podążać za trendami? Co warto a czego nie warto jeść? Jak się zmotywować do działania? Na spotkaniu „Aktywność i zdrowa dieta. Jak się zmotywować?” które odbędzie się 15 czerwca, w hotelu Best Western Arkon Park dowiecie się, co na ten temat mówią eksperci.

Przygotowałyśmy dla Was aż 3 wyjątkowe panele na tematy bliskie KAŻDEJ Kobiecie.

1) Zdrowe odżywianie. Fakty i mity.

Zdrowie zaczyna się na talerzu - poznaj tajniki zdrowego odżywiania. Natalia Rykowska, dietetyk, właścicielka Poradni Dietetycznej Kaloria Zdrowia.
Natalia omówi nową piramidę żywienia. Będzie również kilka słów o produktach, które warto wybierać jako składniki do naszych potraw. Przy okazji obalimy kilka mniejszych i większych mitów. Podsumowując – otrzymasz garść praktycznych porad, które są mało wymagające, a wprowadzone w codzienne życie spowodują poprawę Twojej kondycji.
Betty House - kulinarna strona spotkania. Beata Pogorzelska, właścicielka marki Betty House, blogerka.
Beata opowie o biznesie opartym na pasji i dlaczego jedzenie z rodziną i przyjaciółmi jest tak ważne w naszym życiu. Czy zdrowe jedzenie zawsze wiąże się z wysiłkiem i rygorem?

2) Zyskaj radość i energię - ćwicz!

Czy więcej naprawdę znaczy lepiej. Jakub Krzyżak, jeden z najlepszych trenerów personalnych w Trójmieście opowie o tym, jakie są tajniki mądrego i efektywnego treningu?
W zdrowym ciele zdrowy duch - aktywność fizyczna sposobem na dobre samopoczucie. Kasia Szczęsna, trener personalny, instruktor fitness.
Podczas wykładu uczestnicy dowiedzą się, dlaczego warto być aktywnym i jakie korzyści płyną z systematycznych ćwiczeń.  Jak ułożyć własny plan treningowy? Czy warto podążać za trendami? Na te i wiele innych najbardziej nurtujących pytań dotyczących aktywności fizycznej
odpowie Kasia i Jakub na zakończenie tego panelu.

3) Jak wprowadzić plany w czyn?
Od pomysłu do realizacji, czyli jak wprowadzić w życie zamierzone cele. Magda Trembacz, psycholog, terapeuta, psychodietetyk.
Jak wpływać na swoje samopoczucie i motywację? Co decyduje o tym, że realizujemy nasze cele? Magda opowie, jak wprowadzać w życie nasze założenia i być zmotywowaną do działania.

********************
NASI PRELEGENCI:

MAGDALENA TREMBACZ
Psycholog, terapeuta, psychodietetyk. Specjalizuje się w zakresie motywacji i rozwoju osobistego. Ukończyła Psychologię na SWPS, Biologię Molekularną na UG oraz studia podyplomowe w IŻŻ z zakresu poradnictwa dietetycznego. Propagatorka zdrowego stylu życia. Szczególnie interesuje ją diagnostyka nietolerancji pokarmowej IgG zależnej oraz wpływ diety eliminacyjnej na zdrowie psychiczne człowieka.

KATARZYNA SZCZĘSNA
Absolwentka gdańskiego AWFiS, Akademii Morskiej oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Trener personalny, instruktor fitness, instruktor aquaaerobic i nordic walking oraz specjalista ds. żywienia. Od 5 lat czynnie realizuje się w swoim zawodzie w Trójmiejskich klubach fitness. Oprócz indywidualnej pracy z klientami oraz prowadzenia zajęć grupowych jest inicjatorką różnego rodzaju projektów związanych z aktywnością fizyczną i zdrowym odżywianiem. Prowadzi warsztaty podczas których uczy i motywuje. Sama systematycznie uczestniczy w różnego rodzaju kursach i szkoleniach obejmujących szeroką tematykę zdrowia, aktywności fizycznej, diety i motywacji. W wolnym czasie uprawia jogę, medytuje i gotuje.

NATALIA RYKOWSKA

Dietetyk, właścicielka Poradni Dietetycznej Kaloria Zdrowia, absolwentka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w prywatnych gabinetach poradnictwa żywieniowego oraz Ośrodku Promocji Zdrowia. Należała do interdyscyplinarnego zespołu specjalistów w pilotażowym projekcie sportowo - zdrowotnym Ekstra FAN. Swoją wiedzę stale poszerza na konferencjach naukowych i szkoleniach. Jej misją jest trwałe wypracowanie dobrych praktyk żywieniowych u dzieci i dorosłych. W poradnictwie indywidualnym dostosowuje potrzeby żywieniowe do pacjenta oraz dba o komfort i dobre samopoczucie.

BEATA POGORZELSKA
Pomysłodawczynią i założycielką jest Beata Pogorzelska - dla rodziny i znajomych - Betty, stąd nazwa działalności. Betty House to przykład jak przeistoczyć pasję w biznes. Organizuje przyjęcia, spotkania w klimacie i oprawie kulinarnej jaką zażyczy sobie klient. Miejscem uroczystości może być dom lub jakiekolwiek inne miejsce. W ramach swojej działalności Betty House organizuje również kluby kolacyjne w swoim mieszkaniu. www.bettyhouse.pl

JAKUB KRZYŻAK
Jeden z najlepszych trenerów personalnych w Trójmieście. Od lat związany z kolarstwem, w którym odnosił największe sukcesy. Po zakończeniu kariery rozpoczął pracę pod szyldem XTRAINER.pl i skupił się na zarażaniu ludzi aktywnym trybem życia, w dużej mierze wykorzystując do tego tereny Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. Jego specjalizacja to CrossFit, Kolarstwo, Bieganie w terenie oraz góry. Odnosi wiele sukcesów w treningu personalnym, radzi sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami, a z jego pomocy korzystało już wiele znanych osób.

Wybierz bilet idealny dla siebie z trzech opcji:

Chronimy lasy, numer zamówienia jest biletem.

SPRZEDAŻ START 20.05.2015

BILET A: 29zł/os. (do 01.06.2016)

BILET B: 39zł/os.

BILET C (najlepsza opcja!): 39 zł/ 2 os (tylko 19,50 zł od osoby!) Ilość ograniczona!

Gdzie kupić bilet? Kliknij i przejdź do http://sklep.fontes.com.pl

Chronimy lasy, numer zamówienia jest biletem.

W cenie: wykłady, osobiste spotkanie z prelegentami, networking, wymiana kontaktów, poczęstunek.

Masz pytanie? Napisz: kontakt@fontes.com.pl

Kategoria: